|
Uurijad alustasid osalejate teejoomisharjumuste uurimist 1994. aastal. Umbes
veerand 40 000st inimesest ütles, et joovad päevas keskmiselt alla ühe tassi.
Sama palju inimesi teatas aga, et joovad päevas üle viie tassi teed.
| | | | VIIMASED KOMMENTAARID | to Xxx yks veel- kes viie tassi jagu kofeiini (rohelises trees seda palju) paevas valja kannatab on terve i...
roheline kärbes Kvaliteetse rohelise tee kg maksab umbes 2400 krooni. Kui mu rahakott peaks sellise summa võrra õhem...
|
| Uurimisrühm jälgis seejärel osalejate tervist rohkem kui aastakümne jooksul.
Uuringus osalenud inimestest suri selle aja jooksul südame-veresoonkonna
haigustesse alla ühe protsendi teejoojatest.
Neil, kes jõid päevas üle viie tassi rohelist teed, oli 26% vähem tõenäoline
surra südame-veresoonkonna haigustesse kui neil, kes jõid vähem kui tassi
päevas.
Seni pole aga selge, kuidas täpselt roheline tee südamehaiguste eest kaitseb.
Uuringu korraldanud teadlased spekuleerivad, et rohelises sees sisalduvad
antioksüdandid vähendavad kehas vabade radikaalide hulka, mis võivad rakke
kahjustada.
Mõni teadlane usub, et roheline tee päästab valla keha oma antioksüdantide
masinavärgi. Toimetas Inna-Katrin Hein, PM online |