Tervis
 |
Perega einestamine parandab laste toitumisharjumusi 14.09.2007 14:06
Uue uuringu tulemustest selgus, et pere seltsis einestavatel teismelistel võivad kujuneda teistest eakaaslastest tervislikumad toitumisharjumused. |
| |
|
 |
Foto: AFP |
 |
|
|
| Teadlaste sõnul näitavad uuringu tulemused kiire
elutempo ja kiirtoidu tõttu aktuaalsuse kaotanud pere seltsis söödud einete
tähtsust, kirjutas Reuters.
Varasemad samalaadsed uuringud on näidanud, et regulaarselt pere seltsis
söögilaua taga istuvad lapsed suitsetavad ja tarbivad alkoholi harvem kui nende
eakaaslased.
Uues Ameerika ajakirjas Journal of the American Dietetic Association
avaldatud uuringus leiti, et pere seltsis söödud eined võivad teismeliste
toitumisharjumustele pikaajalist mõju avaldada.
Teadlased jälgisid 5 aasta kestel 1700 teismelist. Neil, kes õhtustasid kõige
tihedamini pere seltsis, olid varases täiskasvanueas teistest tervislikumad
toitumisharjumused. Toimetas Siiri Erala, Tarbija24.ee |
|
|
|
|
| | | Tarbija24 avalehe uudised |
|
 |
|
 |
Foto: Toomas Huik |
Bussifirmad kipuvad riiki lüpsma  Majandusministeerium süüdistab selles, et maakondlikud bussiliinid on pidevas rahamures, riigihangete korraldajate saamatust, täpsemalt nende koostatud nõrga tasemega lepinguid ja hankedokumente.
> Artikli juurde |
|
|
Kaebusteraamat
|