Tervis
 |
Uuring: okolaad on meestele kasulik (8) 09.03.2007 10:44
Pikaajaline Soome uuring näitas, et okolaadi söömine aitab meestel kuni kõrge eani tervena püsida. |
| |
|
 |
Foto: Reuters/Scanpix |
 |
|
| Oulu ja Helsingi ülikoolide teadlased jälgisid ärimeeste gruppi alates 1960. aastatest, kirjutab Earthtimes.org. | | | | VIIMASED KOMMENTAARID | naa1 Ma söön pidevalt. Üks maiasmokk olen vanusega 22.
Muidugi vahest saab lialdatud ja hakkab paha aga ...
Siim Sellepärast ,et naised elavad nagunii kauem ja köik tervisenipid on alati naistele.Nyyd tuleks mehi ...
|
| Ajakirjas the European Journal of Clinical Nutrition avaldatud uuringu aruandes kirjutavad teadlased, et nende uuringus osales 1 367 meest, kelle keskmiseks vanuseks on hetkel 76 aastat. Sellest grupist 860 meest sõid uuritava perioodi jooksul okolaadi, 399 meest sõid teisi maiustusi ning ülejäänud ei söönud üldse magusat. okolaadi söönud meeste vööümbermõõt oli väiksem, neil esines vähem diabeeti ning lisaks tuli välja, et need mehed olid ka teisi maiustusi eelistanud meestega võrreldes haritumad. Nad tundsid ennast ka tervemana, olid väidetavalt vähem masendunud ning üksildased ja tegid suurema tõenäosusega veel tulevikuplaane. Toimetas Marina Zemtsovskaja, PM online |
|
|
|
|
 |
|
| | | Tarbija24 avalehe uudised |
|
 |
|
 |
Foto: Reuters / Scanpix |
Saa sõbraks iseendaga! (7)  Öeldakse, et kui sa ise end eiarmasta ega hoia, ei tee seda ka vanajumal. Mõned meist kipuvad end ehk liigselt imetlema ja armastama,teised, vastupidi, peavad end põhjendamatult luuseriks. Kuidas iseendas selget sotti saada? Alljärgnev test aitab sul tõele lähemale jõuda.
> Artikli juurde | Kommenteeri
|
|
Kevadtrendid koju  Milline diivan on kõige moekam, mida uut võib leida vannisegistite valikus, milline plaat sobib seina ja põrandale ning mida mõtlevad noored disainerid kõigest sellest andis ülevaate eelmisel nädalal Tartus peetud mess «Sisustus 2007».
> Artikli juurde | Kommenteeri
|
|
|
Kaebusteraamat
Reklaam
|