|
Sellisele järeldusele jõudsid Berliini Charite Hospital haigla arstid pärast
hiirte kudedel teostatud laborikatseid ning pärast 16 inimest hõlmanud uuringu
läbiviimist, vahendab Lenta.Ru.
| | | | VIIMASED KOMMENTAARID | K8 Piima teele mitte lisamine vähendab tee kasutegurit luustikule. Teel on kasutegur. 5+.
nähvits kk - tähtede arvu ei oska kokku lugeda või?
|
| Uuringu aruanne avaldati ajakirjas European Heart Journal.
Uuringu käigus tõestasid teadlased dr. Verena Stangli juhtimisel, et musta
tee joomine aitab kaasa normaalse vererõhu säilitamisele ning kaitseb
kõrgvererõhutõve eest.
Uurijad seostasid musta tee toimet tees sisalduvate katehiinidega. Tuli
välja, et need komponendid soodustavad lämmastikoksiidi moodustumist, mis
omakorda tingib veresoonte laienemise. Piima lisamisel vähendavad aga
selles sisalduvad valgud – kaseiinid – katehiinide sisaldust tees,
blokeerides nende positiivse toime veresoontele.
Tee piimaga on üks inglaste lemmikjooke. Statistika põhjal eelistab ligi 98
protsenti Suurbritannia elanikest tavalisele teele piimaga teed.
«Meie uuringu tulemused seletavad ka seda, miks ei ole teel
südame-veresoonkonna haiguste ennetamise vahendina kuigi suurt mõju just
Suurbritannias, kus teed juuakse koos piimaga,» sõnas Stangl. Toimetas Marina Zemtsovskaja, PM online |