Lihula linn võib jääda apteegita (10) Läänemaal asuv Lihula linn võib jääda apteegita, kuna selle praegune juhataja 67-aastane proviisor Virve Järv kavatseb aasta lõpus jääda pensionile.
Uuring: antidepressandid on ohutud (10) Antidepressantide tarvitajatel ei esine enesetapumõtteid oluliselt rohkem kui mittetarvitajatel, selgub hiljutisest uuringust.
Piksevarras tõrjub ohtliku ülepinge majast eemale (2) Kuigi seadus piksevarrast eramajale paigaldama ei kohusta, tuletavad
tänavustes marulistes äikesehoogudes süttinud majad meelde vajaduse
kaitsta end ja oma vara võimalike pikselöökide eest.
Ülekaalulisus võib luid kahjustada USA Missouri ülikooli teadlased lükkasid ümber väite,
et kehakaalu kasvuga suureneb ka luumass ja on selle tõttu luudele
kasulik.
Tited loevad huultelt Imikud oskavad täiskasvanu nägu ja huuli jälgides teha vahet erinevates
keeltes, näiteks prantsuse ja inglise keeles, hääletult lausutud sõnade
vahel, selgitas ajakirjas Science avaldatud uurimus.
Kuulmispuudega väikelapsi saab aidata Viljandi haigla on ühinenud Tartu ülikooli kliinikumi
projektiga «Vastsündinute kuulmisuuring», mille eesmärk on võimalikult varakult
kindlaks teha, kas lapse kuulmisega on kõik korras.
Teadlased hoiatavad lapseootel naisi raua ülemanustamise eest (3) Kuna paljud naised võtavad raseduse ajal lisaks
aneemia vastu võitlemiseks määratud rauapreparaadile ka rauda sisaldavaid
multivitamiine, hoiatavad arstid neid raua ülemanustamise eest – väidetavalt
võib see põhjustada kõrget vererõhku.
Vaid üks rand sai tänavu sinilipu (6) Tänavu taotlesid Eestis sinilippu 4 supelranda ja 3 sadamat, kuid vaid
Pühajärve rand Otepääl vastas seatud kriteeriumitele.
Tubakavaba päev püüab eksiarvamusi kummutada (2) Täna tähistakse ülemaailmset tubakavaba päev. Sel aastal pööratakse tähelepanu nn suitsuvabadele tubakatoodetele ja vesipiibule, mis kahjustavad tervist samamoodi kui tavalised tubakatooted.
Süsivesikuterikas toidusedel võib tõsta vererõhku Ajakirjas the American Journal of Clinical Nutrition
avaldatud uuring näitas, et süsivesikuterikas toitusedel tõstab võrreldes
monoküllastumata rasvade rikka toidusedeliga vererõhku.